SKRIVET: 2009-05-04, kl 13:28:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Helgen!

Fredagen var väll sådär va ute med Anna på stenladan, haha vi lyckas alltid komma när de är konstig musik, vi var verkligen de ändå blondierna där, resten typ punkare, hårdrockare, och sjukt dålig musik var det,..! det var livemusik, så det var nån kille som bara stod där och skrek..haha..men men... vi gick till statoil och åt mat sen gick hem och sov hha :P Fredagen va lyckad iallafall, va på Vickys 20års fest :) mycket folk blev det och roligt folk med så hade riktigt kul! :) och Chaly var på kryssningen, och han hörde av sig bra.. så det har gått bra faktiskt när han varit i sthlm..fast lite undantag lite tjabb och jag som förmodligen varit överdriven.. att man kan vara såå fattar inte, minsta lilla sak misstänker jag något och frågar tusen frågor..menmen de mesta gick bra iallafall..han kommer hem imorgon och längtar såå sjukt mycket :) ska bli så skönt att han kommer hem igen! :)
Snaart åker jag till turkiet och fyller 20år!, på lördagen åker jag till Turkiet med mamsen :), sen fyller jag år den 11 maj som vi firar i turkiet:), är borta en vecka bara, sen helgen som kommer där ska vi ha gårdsfest sen helgen därefter 30maj så blir det min och Annas 20års fest, i den gamla lokalen :D hehe..så mycket att se framimot :) så kommer studenterna och allt, Känner några stycken som ska ta :), sen midsommar, å sa till Chaly att jag inte ville med till Gotland så får se vad jag ska hitta på midsommar, någon som har nått förslag?... :)
Nu ska jag fixa någon mat att äta, sen blir de vila en stund, sen till Chaly ikväll, sova där så kommer han imorgon tidigt :)
så blir de mysspys :D


Bilder från helgen! :)
vickys fest vickys fest anna o jag!   



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: