SKRIVET: 2009-03-22, kl 12:45:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ett spel bara?

Nu var denna helgen öveer, va i kalmar ju, det var riktigt roligt! :D det blev bowling först, hade västa ont i röven sen efter haha vet inte varför..:P sen gick vi och förfestade sen gick vi till Palats eller vad de hette, jättemkt folk! och halva priset i baren hela kvällen!, men det var kul! ..Chaly var bara hemma, fast han verkade också ha kul, han va med någon tjejkompis och spelade spel och va på Mcdonals......menmen.. bra att han kan ha kul och slippa sakna mig när jag är borta! :P , försökte inte bry mig att han va med henne, för de är bara kompisar, men sen ringer alla mina kompisar o säger massa, o då börjar man oroa sig ju..man vill ju inte höra om sin pojkvän att han är otrogen och massa sånt!.. för jag har inte sett något för att han ska kunna vara det, och han har visat allt för mig och säger allt, och de kan ju inte säga sånt när de inte har några bevis på att han har varit de? .. jag vill inte tro att han har varit det, men kanske bara inbillar mig sånt, för att man inte vill tro det värsta....
men ska verkligen tänka igenom nu, vad jag vill..och det är sjuuukt svårt, vill jag ha en kille som hela tiden snacka med massa tjejer, fast det är hans tjejkompisar, och en kille som festar massa, och en kille som blir arg så fort jag frågar något, inte får jag kolla mobil, känns som man döljer något då, om de inte är något så kan väll få kolla allt sånt och fråga, men då tycker han att jag tjabbar och är osäker så då vill han inte att jag ska hålla på så..kanske jag är överdriven?,  men inte lätt när man har haft ett liv innan och bara har sett allt dåligt med killar...men som alla säger att man inte ska döma alla efter vad man har varit med om, men det är inte lätt att inte göra det, varför skulle han vara annorlunda?...men han känns annorlunda men sen kan ju alla spela ett spel...

Nästa helg ska han till Gbg ju, får se hur det blir, jag ska försöka hitta på något då och inte bara sitta hemma och tänka..men får se vad jag ska göra, jobbar ju hela helgen..men något måste ju finnas att göra :)..
skriver nog mer lite senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: