SKRIVET: 2009-03-09, kl 16:10:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jobbhelgen.

Jobbet i helgen gick jättebra!, fast lördagen var hur trött som helst, fredagen sov hos Chaly han va ute och festade ju.. men det blev bra haha, ljög lite för han haha, när han hade gått ut och festat gick jag till honom och skulle sova där fast sa inget till honom så sa att jag sov hemma haha, bara för att se lite.. så gick o la mig vid 12 tiden för skulle upp vid 5 på morgonen och jobba, och chaly skickade precis innan att han nog kommer hem vid 1 tiden, och jag sa att han skulle smsa när han kom hem.. Han smsade 5 i ett och sa att han var påväg hem :), och så sa jag bara okey, så ringde han så frågade om jag sov hemma och så.. så sa jag ja.. men han kunde visst höra på mig att jag ljög haha, så sa jag att jag sov hos han.. men han kom hem iallafall den tiden han sa :) och han lät iallafall glad att jag va där hos han när han kom hem :) så det kändes bra!, men va verkligen trött på lördagen, men gick ändå bra på jobbet, söndagen var jag inte lika trött, men var så sköönt att vara ledig idag efter helgen!, nu jobbar jag tis-fre sen ledig helgen och nästa helg med :D så sköönt... sen tredje helgen är min sista helg, sen slutar mitt vikariat där 8 april... sen får se vad jag ska göra..sökte sommarjobb där från juni till augusti.. och chefen blev jätteglad så får nog de.. men sen får se vad som händer jobbigt att inte veta, och att inte ha fastjobb, vill skaffa lägenhet ju..men får vänta tills jag får fast jobb någonstans hehe..vill ha de innan så man har pengar till hyra och allt, o plus vill spara massa pengar innan med.

Har bestämt att boka en resa i maj, ta någon restresa nånstans i en vecka, bara njutaa av soolen!, hatar verkligen detta väder i sverige sjuukt tråkigt och plus ska Chaly på en kryssning med sina kompisar så tänkte jag att jag kan åka iväg med när han ändå är borta! :)
men inte bestämt än vart det blir, ska åka med mamma om hon får ledig o har pengar , annars blir de med en kompis :)

Nu ska jag lägga mig och kolla på någon film, bara ta de lugnt idag, såå skönt är de ibland !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: