SKRIVET: 2009-03-02, kl 18:12:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jobbigt...

Jaha nu va helgen över, fredagen va på stan med Chaly, hittade en skitsnygg sommarjacka :):) så köpte den, men hittade inget mer.. ville hitta skor men hittade inga.. men ska leta vidare hehe.. vi va på stan till 18 sen hem och åt pizza, sen ner till stan igen till bion, kvällen va sådär, bråkade hela dagen eller små tjabbade.,.. så blev inte så lyckat som jag ville att de skulle bli.... menmen..vad kan man göra..jobbigt när de är bråk annars känns allt bra, men hatar när vi bråkar:(
men igår pratade ut om de igen.. så får se hur de blir nu... sen lördag kväll blev fest för min del.. förfestade hos en gammalklasskompis ovanför Oleo va 10-15pers där, helt okey va ute med Anna och min syster Johanna.. men hade faktiskt en riktigt kul ikväll:):).. länge sen man hade så kul.
tog bussen hem vid 20 i 3 , till Chaly sov där..kändes bättre när vi hade pratat innan...
Nu ännu en jobbvecka, ledig onsdag men jobbar denna helgen, usch jobbigt o självklart ska Chaly ut o festa den helgen när jag jobbar... typiskt att han alltid lyckas festa dom helgerna jag jobbar... ALLTID festar han när jag jobbar..hatar de, så jobbigt svårare o veta vad han gör,, usch....jobbigt att inte ha den tiliten till han...men får se hur de blir kanske kan bli bättre, bara tiden kan avgöra....

Nu precis komit hem från jobbet, ska in i duschen sen försöka städa mitt rum, om jag orkar haha..kommer säkert bli att jag gå o vilar istället sen sover bort hela dagen hhaha som vanligt :P

Jag, syrran o anna



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: