SKRIVET: 2009-03-06, kl 19:37:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

usch....=/

Nu har helgen kommit igen, fan vad veckorna går snabbt, denna helgen suuuger verkligen, jobb hela helgen från 6 till 17.30 både lördag o söndag o idag jobbade med.. inte sugen på jobba denna helg!!, o plus Chaly ska festa.... så bara sitta hemma och vänta på honom sjuuuuuukt tråkigt, usch är så irriterad idag, varit hela dagen..vet inte rikigt varför..men men...jobbet idag var hur segt som helst!, o plus sov hos Chaly i natt o någon jävla tjej ringer han, så de va man irriterad för med, sen nu när man kommer hem, så frågar man bara vilka som kommer vara på festen han ska på, så blir han hur sur som helst, o tycker jag tjabbar igen!, allt jag frågar så tycker han är tjab och tjat o de är sjuuukt störande!...måste ju kunna fråga! jag frågar inte ens överdrivet!...gjorde kanske det innan men inte längre och nu blir han sur för minsta lilla.. så störande!!!!!!!!!!.....åh sjukt irriterad är jag!... aja, ska försöka lugna ner mig men är inte lätt...oroa sig för honom med, :( tycker verkligen om honom, o är så rädd att han gör något... för nu sista tiden har det komit upp små saker hela tiden.. så vet inte vad jag ska göra... ska se hur jag känner senare idag...kanske blir bättre... men han får visa de ikväll..sen får se...vill bara känna att han bryr sig, och att jag är den enda!!

Nu ska jag bara sitta hemma, fixa lite till jobbet imorgon, sen äta god mat med mamma, få se om jag mår bättre senare... hoppas verkligen det!..vill att de ska funka!
få se hur ofta han hör av sig ikväll....de betyder ju också något....så man vet att han tänker på en fast han är ute o festar...fast de brukar han göra, ha väll hänt någon gång han inte gjort de..men oftast gör han de, men få se ikväll....
skriver mer imorgon..... Nu ska jag ut och ta en cigg och lugna ner mig...........
åh varför känna såhär, trodde inte man kunde må såhär dåligt över en kille.... :(...vill bara ha tilliten till honom, känna mig säker....allt är bra när vi är tillsammans, men när är vi är ifrån varann så blir de alltid osäkertheten! usch sjukt jobbigt!!.
nu ska jag inte skriva mer...Skriver mer imorgon!




Anna

Tilla nu vill jag inte vara taskig mot dej elr nåt.. men de låter ju inte säskilt bra att de komme rupp massa småsaker hela tiden. Om du tror nåt elr känner de på dej elr så, så är det säkert sant..

SKIT i om han blir sur o tycker att du tjabbar för de gör han ju bara för att de du tror e sant elr hur.. annars hade han bara svarat o visat att du kan lita på honom.



Vi måste hitta på nåt nån dag! jag saknar dej ju vi träffas aldrig längre :(



PUBLICERAT: 2009-03-09, 22:27:37 | URL: http://bellaforever.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: