SKRIVET: 2009-03-29, kl 15:22:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Störande!

Chaly ringde mig nyss och sa att han hade komit hem...jag frågade om han kunde komma förbi nu och att vi kunde ses, men nej va svaret...att sitta på msn och skicka bilderna från igår till alla var viktigare... Inte setts på hela helgen och så vill han inte ens träffa mig direkt när han kommer hem...skillnad om han skulle ha en bättre förklaring varför han inte kunde, så skulle de vara okey, men att sitta på msn och bara va hemma och inte göra något?!, va fan då kunde han ju komma hit och vara med mig en stund iallafall!!
va uppe till halv 5 igår.. somnade liten stund sen vaknade vid 3 på natten och Chaly hade inte hört av sig...så smsade honom skrev ett sms "vad gör du, du verkar ha kul, det är ju bra pusss".. fick inget tillbaka... skickade ett sms till "dansar du? så du inte hör?" och fick inget hade gått en kvart.. sen skickade jag " svårt att inte vara orolig när du inte hör av dig, när du säger att du ska göra de, hatar när du gör så, glömmer bort mig."... men fick inte ett sms..  sen efter ett tag kom ett sms från han  "Hörde nu puss" .... va de det ända han kunde skriva? .. så skrev jag att han skulle ringa, men fick tillbaka ett sms "dansar ringer sen puss" ... så skrev jag tillbaka, okeej ring sen glöm inte igen.." 
sen ringer han efter 4 och är hur arg som helst, skriker och allt, bara för att jag har tjabbat? .. okeey fattade inget..han behövde inte bli så jävla arg va ju bara orolig!, han har inte gjort något fel allt är mitt fel bara typ.. lät de på honom, men orkade inte tjabba.. för visste att jag inte hade gjort något fel, men de tyckte han, han vill inte att jag ska sms när han är ute, som han sa "jag vill kunna vara ute med mina kompisar och göra vad jag vill och inte sakna dig." hm..okeey.. vet inte vad jag ska tro..men han va lugn sen när han ringde mig sista gången när han va hemma.. men sa bara godnatt och att vi skulle höras idag...
och idag vet inte vad jag ska göra...han ville inte träffa mig nu ju,såå.. han sa att han kunde ses senare ikväll efter han har varit på basketen...

aja.. orkar inte bry mig,...nu ska jag bara vara hemma och ta de lugnt, sen får se vad allt leder till.........

Man vill ha allt, inte bara en del av ett förhållande, vill känna sig speciell !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: