SKRIVET: 2009-03-22, kl 22:42:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Söndag.

Ligger nu i sängen, ska sova strax upp och jobba imorgon vid 5,..det har inte blivit så mycket tänkade om Chay och mig....just nu bara tänker på gbg nästa helg som han ska till, och han ska åka upp med hon tjejen med, som han umgicks med ihelgen sen bo i hans andra tjejkompis lägenhet...aja..tankarna bara går runt, försöker inte tänka de värsta, men är bra på att alltid råka göra de..=/ 
Chaly va här nyss, han kom hit efter basketen, vid 8tiden, låg och kollade på tv bara...skulle ha pratat med han..men orka inte med tjabb känns som de kommer bli de om jag tar upp något eller frågar...
Allt skulle kännas bättre om jag fick träffa alla hans tjejkompisar och veta hur han egentligen känner dom och så... men har inte blivit att jag fått de, enda svaret när man ha sagt något så har han bara sagt "nej för vill veta säkert hur det är mellan oss först innan du får träffa dom" . han vill känna att det är säkert mellan oss..hmm..okey..aja,,vet inte,, Just nu bara väntar jag och ser, tar dagarna som de kommer....se om något blir bättre...

funderar på boka en ny resa till Turkiet, skulle åka den  2 maj, men är inte så varmt då och inte så livat, så kanske mitten av maj boka då istället men beror på om vi hittar en lika bilig annars åker vi då den 2 maj.. men får se.. åh vill verkligen komma iväg!!!


Sandra

Det är ju aldrig lätt med killar, hoppas att det blir bättre snart för dig =)



PUBLICERAT: 2009-03-24, 23:04:17 | URL: http://milano.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: