SKRIVET: 2009-03-13, kl 19:11:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

snöö igen :(

Usch sååånt jävla skiit väder, snöön försvinner aldrig ju!, vill har vår nu ju !
läängtar sjuukt mycket till solen och sommaren! känns som den aldrig kommer hehe..

Idag va det jobb igen men slutade tidigt så efter jobbet kom syrran Johanna och hämtade mig så åkte vi och kollade på skor, hittade 3 par som jag köpte 1 par korta svarta stövlar, sen ett par vita sommarskor typ ballerina,, sen ett par pumps svarta med röda prickar på och en rosett :) jättenöööjd!, och hittade mer men hade inga pengar till att köpa nu, men hittade 2 till par pumps som jag vill köpa ! får se när jag ska köpa dom! om det blir av =p
Somnade sen efter vi hade komit hem och ätit mcdonals :), sen vaknade jag av min jävla katt, han skrek och jammade, haha han låter heelt sjuuk, han håller på så heeela tiden varje natt skriker och vill ut huuur jobbigt som helst!, måste kastrera honom heelt överkåt är han ju! haha, får slänga ut han hela tiden när han skriker på nätterna, och jag vill inte att han ska vara ute, vill att han ska vara innekatt, men hoppas han blir normal efter vi har kastrerat honom, dom brukar väll lugna ner sig dåå?

Nu sitter jag bara här en fredagskväll, inte sugen på festa är verkligen helt död, så blir en lugn dag !, ska hem till Chaly och glo på film eller något bara ta de lugnt, det ska bli riktigt sköönt! :)



Hoppas du förstår att de inte är ditt fel!!!!, du ska inte ta på dig något som han själv valde att göra!, hans val hans fel att han åkte fast!, inget med dig ju! vill att du ska förstå de lillasyrran! skit i han nu, andra gången det händer! du är värd någon mycket bättre!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: