SKRIVET: 2009-03-26, kl 14:58:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Shopping :)

Åh va så sugen på våfflor igår och skulle gå och köpa och de va slut, på både ica och statoil sjukt störande haha,
men ska köpa idag om det finns, så ska Chaly och jag äta :), ledig idag riktigt skönt blir en lugn dag bara myspys med Chaly innan han åker till Gbg imorgon......

Bokade om resan nu, så ska åka den 9maj, till Side hill hotell där vi var sist, det ska bli riktigt kul, bara mamma och jag, bara sola och njuta :D. aldrig fel att komma iväg till värmen!

Kollade på lite kläder, vill beställa, men inte bestämt mig vilken jag ska beställa än,
finns sjukt snygga kläder på denna sida www.stylebystars.se..
Hittade några snygga kläningar som jag vill betälla men inte råd att beställa alla ju :(
la ut bilder på vissa av kläningarna, erkänn svårt att välja ?, alla är ju så snygga! åh vill ha alla!
men fårse vilken det blir :)

          


Anonym

sjukt snygga tillda :) köp alla :P


ITAAA

jag har köpt en turkosa :D så den kan du låna av mig :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: