SKRIVET: 2009-03-27, kl 20:58:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

orolig...

Nu är han i göteborg, känns jobbigt ..bara för han blev irriterad bara för att jag frågade varför han inte ringde när han kom till gbg, han sa innan att han skulle ringa när han kom till gbg.. så ville bara veta varför han inte ringde.. så skrev ett sms inte sur eller något.. så ringer han efter ett tag och va irriterad att jag tjatar :S.. sjukt störande.. han kunde bara sagt lugnt att han hade tänkt ringa lite senare eller något...hmm.. vet inte vad jag ska tro..

får se hur resten av kvällen går, och imorgon...see om  han kan visa för mig att jag betyder något för han!
det små sakerna betyder mycket!! åh hatar o vara såhär orolig... :(



Nu ska jag bara sitta här hemma och ta de lugnt sitter och dricker lite vin med mamma just nu :)
imorgon får se vad som händer, hoppas på att något händer iallaafall!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: