SKRIVET: 2009-03-27, kl 15:04:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredag!

Fredag ... och nu snart ska Chaly åka till Göteborg...får se hur de går med allt..hoppas på de bästa iallafall..se om han hör av sig ofta, ska inte höra av mig till han först, vill inte vara den som stör..och plus vill seom han hör av sig..
Blir inget jobb denna helgen..sjuuk..eller inte jättesjuk utan ont i halsen och förkyld så tänkte att jag skulle vara hemma.. så ska bara vara hemma och ta de lugnt, har precis storstädat mitt rum, måste ha saker och göra annars blir jag så rastlös och bara gå och tänker på Chaly.. och tror de värsta och då mår jag bara dåligt... så måste hitta något att göra hela tiden..inte lätt men ska försöka..:) känns lite tråkigt med att bara vara hemma, när det är fredag och allt, men känns fel också att gå ut och festa när jag egentligen skulle jobba, så blir nog att vara hemma ändå..:P

Usch nu har snöön koomit igen! ALDRIG försvinner den, vill INTE ha meeer snö nu!, vill ha sommar!
men sommaren verkar aldrig komma ju :(..
menmen bara att vänta och se, jag får iallafall sol och bad i maj:) Turkiet 1 vecka! de ska bli häärligt, men kommer bli jobbigt utan Chaly en hel vecka vi är ju med varann varje dag juu.. kommer sakna han då..hehe..när man är van att vara med han varje dag typ :)


Åh föresten, köpte en kläning nu, fast de blev ingen på bilderna hehe, ville ha den turkosa på bilden men fanns bara i stl 40, så de gick inte men beställde en liknade så det blir säkert bra!
sen beställde 2 par skor med ! :) riktigt fina va? :)


       
denna klänning beställde jag istället :) , sen dom 2 par skorna , snygga va ? :) billigt var det med, klänningen 565:-, skorna 250:- och 199:- de kallar jag billigt :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: