SKRIVET: 2009-03-31, kl 13:27:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Döljer något?

jaha..Chaly och jag pratade ut hur vi skulle göra.. kom inte sålångt.. vi är fortfarande tillsammans, men känns lite bättre nu när vi har pratat om de, så sa att vi tar det som de kommer, och att båda får ändras för att det ska funka...
men kommer upp småsaker hela tiden som är störande...men ska försöka inte bry mig, men inte lätt, varför får jag inte träffa hans tjejkompisar?, något han döljer då?, det är helt okey att jag får träffa hans killkompisar men absoulut inte tjejkompisar! och det känns inte bra! .. kommer alltid med olika undanflykter...aja.. orkar inte skriva mer om det..som sagt får se hur det blir... Kommer inte kunna leva med en kille som det känns som han försöker dölja något hela tiden!

Var nere på stan igår med Anna, vi bara gick runt lite kollade lite kläder och så.. hittade bara en kläning på Gina..en ballong kläning svart-vit var den, riktigt fin!
Innan jag träffade Anna var jag och solade solarium..:) så blivit lite brun nu, känns bra.. men funderar på att köpa brun utan sol, men vet inte vilken som är bra, finns så många och oftast får man den gula färgen när man använder det, något som vet nån brun utan sol som man inte blir gul av och inte fläckig? ...

Idag är jag ledig, riktigt skönt fast är lite rastlös finns inte så mycket att göra....ska nog gå och vila en stund..hehe..
Imorgon jobbar igen till fredag, sen nästa vecka mån-tor.. sen är mitt vikariat slut....=/.. får se vad som händer sen..
Nu ska jag vila, skriver mer ikväll eller imorgon! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: