SKRIVET: 2009-03-28, kl 17:55:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

Barnvakt.

Ska bara vara hemma och ta de lugnt idag igen, bestämde de för syrran ringde innan och frågade om jag kunde passa hennes 2 döttrar som är 4 och 6år gamla, så tänkte att jag skulle ställa upp:) för hon skulle ut till Harrys med mamma...sen ska min brors dotter komma hit med hon är 12år, så vi ska sitta här hemma och kolla på film och äta gott :), sen ska alla sova här, för syrran och mamma kommer nog sent hem:P
Men det blir nog roligt, så har jag något att göra iallafall :)

Chaly ska ut och feesta idag igen i Gbg, han kommer inte hem förens imorgon.. får se hur det går, igår kändes det bra iallafall :)
kommer vara orolig men ska försöka att inte grunna och tänka för mycket iallafall :) utan bara ha en mysig och lugn lördag! och hoppas att han hör av sig tillräckligt! så man vet att han tänker på mig fast han är inte här o att han festar!

Jobbar inte förens onsdag, sen har jag bara 1 vecka kvar på vikariatet.. sen vet jag inte vad som händer, känns inte som jag kommer få förlängt just nu...utan kommer få sommar jobb i juni till augusti...men jobbigt att inte ha något nu resten av april och i maj..men klarar nog mig! :)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: