SKRIVET: 2009-03-15, kl 16:26:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Äntligen! :)

Äntligen !, har bokat resa nu 1 vecka till Turkiet :D ska bli riktigt skönt, Det blir mamma och jag vi åker den 2 maj , sen kommer hem den 10maj , sen den 11 maj fyller jag 20 :D sen slutet av maj ska Anna och jag ha stor 20årsfest tillsammans! ska bli riktigt kul. men nu längtar jag bara till 2 maj få sool,bad och fest !


Igår skulle varit med Chaly o bara ta de lugnt, men de blev att vi båda gick ut o festade iallafall efter lite bråk.....'
Chaly skulle till Barca o jag sa att vi skulle till Oleo men sen stack vi också till Barca, det va kul, förutom bråk med Chaly... så de blev en lite konstig kväll....menmen..
vet inte mer vad jag ska skriva om kvällen igår...ångrar ändå att jag gick till barca, förstörde nog Chalys kväll... =/..kunde inte hjälpa de.. men fattar inte varför jag är som jag är.. Han har inte gjort något för att jag inte ska kunna lita på honom, o ändå kan jag inte de..ibland känns det bra men oftas känner jag mig så osäker..vet inte om han gör något, grunnar och tänker massa, o alltid tror jag det värsta..men behöver jag göra de?..usch känns jobbigt när de är så.. vill bara ha tilliten till han och kunna känna mig säker..
Hoppas det kommer med tiden.. annars vet inte hur vi ska göra..kanske bli bra när vi kommer ifrån varann lite nu när jag ska åka iväg så man får tänka  och se hur de känns när man kommer tillbaka...eller så kommer man få ett helvete där o bara oroa sig vad han gör, han åker på urban kryssningen den 2 maj , då när jag åker utomlands..usch så de kommer vara sjuuuukt jobbigt.. få se hur jag klara de...känns ibland som jag bara vill att de ska ta slut för jobbigt o tänka hela tiden att han kommer göra något....
aja..nu ska jag lägga mig o vila en stund innan jag ska till chaly, ska inte försöka tänka de värsta utan gör han något , så han som förlorar..finns 1000000000 killar åter..o jag är bara 19! så..
menmen hörs imon eller något ! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: