SKRIVET: 2009-03-18, kl 18:55:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

ååh!!

ååååh sjukt störande, nästa helg jobbar jag o självklart har Chaly bestämt för att festa o ännu värre han ska till göteborg o festa!  Men han ska fira 2 st av hans kompisar som fyller år så..inget man kan göra då måste han ju få åka upp..o jag kan inte säga något, men han har festat varje helg jag jobbar,o de andra helgerna med,, usch jobbigt är de..o just för man inte har tilliten!!!!..o han sa förra helgen att han inte ska festa förens han fyller år i april, men oups denna helgen som va festade han o nästanästa helg ska han festa...
Vill inte ha en kille som festar hela tiden, inte mer än mig som han gör..inte bra..
men nu när han ska till gbg nästa helg så har jag bestämt för att åka till kalmar i helgen, med syrran och festa losss!
se hur det blir..hoppas det blir kul!
hoppas bara man kan lita på honom! Han betyder verkligen så sjukt mycket för mig!

Vi ska fira 6månader imorgon :) 6månader har vi varit tillsammans och stått ut med varann haha :P men det känns bra,
bara det blir bättre med hans festande och de andra så.


Jobbade idag, och de va sjuuukt fint väder idag, vill bara ha sommar nu :)
gick runt Växjö sjön idag med Chaly, det gick bra inget tjabb, kändes bra när man inte tänkte på allt festande han ska göra,och allt annat.. då är det bra! men som sagt svåårt att inte tänka på de, fast jag vill..
ibland tänker jag på om de alltid kommer vara så.. att jag alltid ska känna såhär, oroa mig över allt...hmm..




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: