SKRIVET: 2009-07-24, kl 17:50:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vände..

När man tror det är bra så är det alltid något dåligt som gömmer sig..ibland hittar man det och ibland inte..allt bara vände..att man kan tro så fel..
fattar inte efter 10månader att fortfarande finns de gömda, lögnerna kvar..som jag alltid lyckas finna.. ibland tänker jag att om jag inte skulle sett det?, hur skulle det vara då?, skulle han fortfarande spela att allt var bra?
ååååhh så svårt fattar inte att gränsen kommer snart..så jag bara kan släppa allt..
för det verkar inte bli något bättre fast jag trodde de... men de va bara lager ovan på de dåliga.. ..

fattar inte, så svårt att förstå hur man kan göra så... allt måste vara ett spel då? eller?
eller är jag bara någon som du har för att ha någon?..
ååh så sjukt jobbigt att bara tänka på de, så mycket tankar .....
orkar inte ens förklara , orkar inte prata om de.........................
kan man verkligen älskar någon så mycket så att man fortfarande förlåter efter så många gånger..?..
gränsen kommer väll när jag förstår vad han har gjort.... fattar fortfarande inte ! hur det kan kännas bra för mig medans han underhåller sig med andra ändå.......men ändå spelar då att det är bra , för allt han sa...åh...=/..aja..
nu ska jag sitta med mamma o ta en drink !


sandra - isabellesmamma

ohh .. hänt något :/?



PUBLICERAT: 2009-07-24, 18:34:39 | URL: http://metrobloggen.se/isabellesmamma

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: