SKRIVET: 2009-07-12, kl 17:56:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vaaarför???

ååååh varför kan jag inte bara lita på honom!, så sjukt jobbigt att inte kunna göra de och vet inte ens varför ja inte kan...men vill känna att han verkligen tycker om mig eller älskar mig, men de gör han inte så de gör mig osäker.....det är de värsta, att veta att den man älskar inte känner samma för mig...

Hände igen bråk mellan oss..tjab om att han snacka med en tjej.. frågade vem hon va o lite så bara.. o de tog han de som tjabb och blev arg så blev de brååk.........ååh varför är jag sån o varför bli han så arg... är jag så svartsjuk? eller älskar jag han så mycket att jag är så rädd att jag ska förlora honom??? åå vet inte..allt är så jobbigt när vi bråkar speciellt nu när vi har haft de så bra i flera dagar!....hoppas på att de blir bättre ska göra allt nu för att inte tjabba om allt...utan bara vänta och se.. det ända jag kan göra juu.. om jag vill vara med honom...låta dagarna gå.. försöka göra så allt blir bra...om det går... vi kanske inte passar ihop..eller att han inte tycker om mig så mycket som gör att vi bråkar att han bryr sig inte och jag älskar honom o bryr mig om allt, vi ligger inte på samma nivåer..kanske spelar roll....vet inte..åh vill att han ska älska mig så som jag älskar honom... men känns som de inte kommer hända... kan inte tvinga någon att älska mig, kan inte styra hans eller mina känslor.. jobbbiiigt det kan vara med kärleken...


men allt har sin gräns.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: