SKRIVET: 2009-07-09, kl 21:58:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ny dator :)

Jobbat idag  från halv 9 till 17,.så är rätt trött, efter jobbet gick hem till Chaly för han ville att jag skulle komma förbi direkt, hmm..så gick dit..så hade han en överraskning,,sånt som jag älskar överraskningar hehe :P så hade han köpt ett jättefint halsband till mig :) blev så glad så gulligt av han! sen låg o sov lite hos honom medans han satt o spelade hah, sen låg bara och tog de lungt =), och nu sitter hemma..ska äta något litet nuu..sen blír de väll glo på tv sen sova, upp och jobba imorgon med halv 9 till 17.30..sen jobbar hela helgen lördag och söndag från 6.30 till 17.30.. långa pass på helgerna men de brukar gå snabbt :) så det är sköönt! sen ledig måndag..och då blir de vara med Chaly eller nått...

Har köpt en ny dator, 11500 kostade den,rosa och allt :) riktigt fiiin är den :D hehe så nått bra jag köpt denna månaden för behövde verkligen en dator,..den förra var en gammal som hade fått från skolan som var redan dålig innan vi fick dom haha, o sen plus hade spillt dricka på tagentbordet så vissa knappar funkade inte haha, så var lite jobbigt..men nu har jag en nyy :) så det är bra och snygg är den med!
här är några bilder på den visst är den fiin =)






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: