SKRIVET: 2009-07-22, kl 14:21:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Malmö :)

Var i malmö i helgen med syrran johanna, Emsi och Vicky ! :):) hade riktigt kul, vi åkte dit fredagen, syrran körde..sen bodde på vandrahem till lördagen.. vandrahemmet låg nära stan typ 10min gång väg.. jättefint och bra vandrahem..de hette bosses festväningar och vandrahem typ.. det kan jag rekomendera! fint och nära till allt! :).. när vi kom dit på fredagen började vi festa på vandrahemmet..sen blev det utgång först va vi på något ställe som hette cuba nåtting kommer inte riktigt ihåg, helt okey där fast var lite för mycket salsa musik.. :P.. jag som inte kan dansa salsa så va de inte lika roligt men de va trevligt ändå. sen gick vi till ett annat ställe som hette Babel..tror jag..haha..där hade jag riktigt kul bra musik och mkt folk ! så där var de kul :)..sen blev de fyllekäk..:).. sen skulle vi till ett annat ställe men de blev inte så en viss person var aldles för full så fick bege oss mot vandrahemmet..men kl va mkt ändå hon var väll 4 - halv 5 något.. men jag hade velat gå till de sista stället men men vad ska man göra..
sen lördagen var vi tvungna o checka ut vi 10 PÅ MORGONEN!, kunde iallafall varit vid 12.så de va jobbigt , va bakis o mådde skit haha..men sen började må bättre..vi checkade ut sen blev det shopping..:D vi gick ner mot stan ,. gick¨åt på en resturang först...sen virvlade vi runt där hittade typ inget haha..hade ingen anning hur vi skulle hitta tillbaka till bilen haha..men sen efter vi varit o shoppat i stan o lite överallt..såbestämde vi oss för att åka till de köpcentrumet som ligger lite utanför , så vi letade upp bilen , så tillslut hittade vi dit, Entre hette de,,tur att man hade gps..:P..sen var där o shoppade heelt slut var vi, sen blev de hemfärd :)..var verkligen en lyckad helg! tack tjejer! måste vi göra om !:)


Nu ligger jag hos chaly, han är o jobbar..så skulle hem när han åkte till jobbet hem byta kläder o fixa med ..men så var det låååst!, jag blivit utelåst och hade ingen nyckel, mamma jobbar till 18 sen är ingen annan hemma,. så störande ..hon visste att ja skulle hem vid 12 tiden så..menmen hon låste ändå..som tur var hade jag chalys nyckel så kunde gå hem hit..nu är jag här helt uttråkad..inget finns jju här o göra typ..helt sj med..men ska fixa nån mat sen får hoppas att han har någon film jag kan se :)..så går nog tiden snabbare :)

bilder från helgen:)


      



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: