SKRIVET: 2009-02-17, kl 22:57:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

Va ett tag sen nu!

Var ett bra tag sen jag skrev nu, ett par månader sen nu..hehe, inte haft tid sen glömde jag bort det, men tänkte börja skriva lite smått igen.

Nytt år nu, och det har hänt massa, både bra och dåligt. Sist jag skrev skulle jag åka till turkiet 2 veckor sen inte skrivit sen dess. Nu jobbar jag, fick förlängt på där jag sommarjobbade :), ända till April 2009, heltid med, så känns jättebra!,att ha ett schema att följa. :) känns bra och trivs jättebra där!


I september förra året, träffade jag en kille Chaly, och vi började träffas :), och nu är vi tillsammans och varit de i några månader! men början skapade rätt många problem på grund av mitt "förra liv",  det gick lite upp och ner, men han vet allt nu, så inget som kan komma upp. Vi har haft våra dåliga stunder men även bra!. Vi trivs med varann och allt,  men vi väntar och se hur det går mellan oss nu, vi tar de som de kommer. men känns bra nu när vi pratade igenom de igår :), hoppas på de bästa iallafall men man vet aldrig. Tycker verkligen om honom! hoppas de går åt de bättre hållet bara.

Nu längtar jag bara till sommaren, värmen och allt!, och till Turkietresan, har bokat en detta året med i augusti med vän och familj ska bli riktigt skönt, sen kanske åka i maj med, åka någon vecka bara med mamma men inget bokat än får se hur de blir :)
Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva hehe, länge sen jag skrev som sagt.
men skriver nog mer imorgon! :)



Sandra

gutt att du börjat skriva a igen.. ännu en blogg att följa =) hihi .. hur är det med dig ?



PUBLICERAT: 2009-02-22, 21:21:01 | URL: http://sandrahellenborg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: