SKRIVET: 2009-02-27, kl 15:22:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredag Stan o Bio :)

Idag är man ledig och hela helgen :) sköönt varit mycket på jobbet denna vecka.. så skönt med lite ledighet :), igår va med Chaly och tog de lugnt bara, sen nu sitter jag o vänta tills han slutar skolan så vi kan åka ner till stan, shoppa lite :) ska försöka hitta något snyggt att ha på mig imorgon, och måste hitta ett par skor, sen få se vad de blir mer :P brukar bli massa mer man köper som man inte ha råd med egentligen, ska försöka växla in lite pengar till turkiet när den valutan är så låg nu, så lika bra så gör man inte av med så mycket pengar heller heh. måste spara med , försöka iiallafall, ha verkligen svårt o spara pengar. men ska försöka ha skaffat sparkonto nu ska lägga över några tusen där :) o försöka ha dom kvar där med haha.. inte alltid lätt :P
Ikväll blir de bio med pojkvännen Chaly, ska se fredagen den trettonde, usch få se hur mycket jag våga se av den haha hatar skräck filmer :P
imorgon blir de nog feest med tjejerna , om jag orkar hehe.. men är feestsugen redan idag så de är jag nog imorgon med :):)....
men nu ska jag fixa mig lite innan stan!


Jobbigt att inte veta, och de man vet kan man inte göra något åt...
Känns ibland som att man inte är den ändå, utan alltid någon annan där med, och vill vara den ända, vem vill inte de.. ?
vet inte vad jag ska göra, känns jobbiigt o inte kunna göra något åt de, få se hur länge man orkar.......




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: