SKRIVET: 2009-02-22, kl 16:00:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Helgen..

Helgen va bra!, fredagen skulle jag bara ta de lugnt, sitta hos Chaly o kolla på film, men han skulle ut o festa..men sen bestämde mig för att  dra ut en sväng, inte bara sitta där och vänta...men de blev en riktigt lyckad fredag! så tur att jag drog ut o feestade :).
Igår va vi och förfestade vid katedral typ, de va rätt seg förfest men helt okej ändå.. sen skulle vi gå ner till Oleo i snöovädret!, usch det va hemskt, ett tag kände bara för att gå hem.. men sen när vi kom till oleo så va de lugnt , dansade loss :) hade kul! efter oleo gick o sov hos Chaly :)
Vaknade upp idag heelt död, låg o kollade på film, sen gick jag hemåt vid 3 tiden. Nu ska jag bara ta de lugnt, jobb imorgon, jobbar nu mån till torsdag sen är jag leedig fre till sön :D så skönt!
Men skriver nog mer senare :)


Nu har jag precis duschat, somnade innan, sovit ett tag haha va så trött. nu ska jag bara sitta framför datorn o tråkaa.. inget annat o göra en söndag...
skulle lagt in bilderna vi tog igår till datorn, men tror jag tog sönder min kamera innan, går inte sätta på den nu... råkade "tappa" den haha :P. aja .. få se senare om den funkar. :)


Min bääbis :) åååh längtar till sommaaaaren! sjukt mycket!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: