SKRIVET: 2009-12-18, kl 22:17:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vad ska man göra..... ?

Visst visste jag det.. men inte velat tro på det..men nu vet jag det fast jag inte vill förstå eller tro på det...känns så jobbigt så ont att veta..
Chaly flyttar efter sommaren har han bestämt nu... han vill satsa på basketen och det går inte i växjö.. visst har han sagt att jag kan flytta med, men jobbigt när jag kommer få jobb här, vill inte flytta än och vill inte ha distansförhållande heller.. och han flyttar dit där han får jobb och där han kan spela basket.. som han sa, "tjejer kommer och gå men om några år kan jag inte spela basket" det är sant han är 27 år..men jag menar vi har ändå varit tillsammans i snart 1 år och 2 månader..så betyder det inget?..att basket kan betyda så mycket så han bara kan flytta ?och det känns som det inte betyder något för han, att det är så lätt för honom!! jag vet inte vad han känner just nu har han bara sagt såna saker som jag har sårats av, man vill inte höra av den man älskar att "det finns andra tjejer så basketen går före om inte du vill flytta med mig".. :(.. Han ser ju ingen framtid med mig utan med sin basket..

menmen..vet inte vad jag ska göra.. ska jag flytta med han, vill ju stöta honom med och inte bara tänka negativ men det är inte lätt, sen tänker man hur det kommer bli där vi flyttar.. basket 4 gånger i veckan sen matcher på helgerna och resten av dagarna jobbar han, så då blir det ändå ingen tid över till mig...

Aja vi har pratat lite om det, men som sagt jag som bestämmer ju, han kommer inte ändra sig, så antingen flyttar jag med eller så tar det slut efter sommaren... usch känns sjukt jobbigt att veta det.. :(..
Det har ändå varit bra mellan oss nu, sen kommer det..:(..
Bara och vänta och se..ska tänka.. men vill verkligen vara med honom! älskar honom otroligt mycket! och bara kan se honom i mitt liv och då borde ju alla tänka att varför är det inte enkelt att flytta med honom då?..men det är inte så enkelt..vet inte vad han känner när han säger såna saker, vill ju att han också bara ser mig, och ser en framtid med mig, men vet inte..usch :(..

aja.. jag försöker inte tänka på det, utan ha det som vi har det nu, sen få se framåt när jag vet vad jag vill...
Imorgon ska vi åka tåg till Malmö iallafall, bara för att göra något, shoppa och så , försöka ha kul.. men det tror jag det bli :)

Snart är det jul, Chaly åker upp till Mariestad till sin familj och jag är kvar i växjö med min familj.. har köpt klart alla mina julklappar nu iallafall så det känns jätteskönt! :)

Men nu ska jag gå och kolla på film sen upp tidigt imorgon.. så ha en bra kväll!


Sandra-isabellesmamma+gravid

Det kommer lösa sig =) . hoppa på de bästa .. tänk på dig själv i första hand (:



PUBLICERAT: 2009-12-23, 21:54:09 | URL: http://mammatillisabelle.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: