SKRIVET: 2009-12-29, kl 16:03:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Mellandagarna..

Snaart nyår..inte bestämt än vad jag ska hitta på, antingen blir det hos Anna o Sonya, eller hos mamma o dom eller i lokalen ..så får se..
Jobbar med nyår fast ska försöka gå vid 16 tiden.. så jag hinner hem och göra iordning mig..vet inte än vad jag ska ha på mig..alltid svårt..se om jag hittar något på rean :), men har handlat så mycket kläder och skor denna månad o förra så ska försöka inte handla så mycket nu..vänta ett tag..visst fick några presentkort i julklapp, dom kan jag ju handla för :)..


Usch inget o skriva..bara så rastlös så tänkte in o skriva lite men kommer inte på något..

hmm gjort idag..?.. INGET..suttit vid datorn bara.. Chaly kollat på basket 2 timmar o nu spelar han..få se hur länge han håller på med de... igår satt han o spelade till 4 på morgonen..så är rätt seg för kunde inte somna..inte lätt när man bara har en etta o sovrum o vardagsrum är i samma!...

Ut och ta en cigg nu....Ha en bra kväll allihopa :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: