SKRIVET: 2009-12-06, kl 16:35:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Helgen..

Fredag va hemsk, va bara hemma, hade så tråkigt Chaly va ute och festade..
åh det va så störande, att han inte förstår, märks så tydligt och det är så jobbigt! och det gör så ont att se!! kommer det ändras eller kommer det alltid vara så?...

Lördagen hade jag och Chaly bestämt att vi skulle ha myskväll med god mat och film och allt! sen kom hans kompis förbi en stund på dagen.. sen satt dom och spelade så tänkte jag åker hem en stund till mamma..va där lite slog in lite julklappar jag hade köpt, har nästan köpt alla julklappar nu har bara 3 kvar det är till min brors 2 barn 2 killar en är 3år och den andra är 8år, och har ingen anning vad jag ska köpa till dom, så svårt att komma på, något förslag vad jag kan köpa till dom? sen en 2årig kille med? kommer inte på något..Hjälp mig! :P

Testade Chaly se vad han skulle säga om jag sa att de va okey att han festade i lördags igen.. för hans kompis hade frågat om han ville med igen... så skickade ett sms..svaret blev, vet inte men att han ville..men han va trött typ..
Inget svar man ville ha precis... man ville ändå höra ett "nej, vi har ju planerat denna dag, jag vill vara med dig"....men sånt svar fick jag inte.. utan att han inte visste om han ville ut och festa ännu en dag eller vara hemma med mig och ha det mysit som vi hade planerat..
Efter jag sagt att de va okej att han gick ut i lördags igen, ångrade jag mig.. för kändes som han skulle ut ..ville ju va med han..men ville ändå veta vad han skulle säga...
Men tillslut bestämde han sig för att vara med mig ändå, för han va trött så ha orkade inte gå ut..men annars skulle han nog gå ut..men får nöja mig att jag fick vara med han iallafall :).. och vi åt gott sen hade mysit och kollade på film.
Så lördagen blev lyckad tillslut iallafall:) så det va skönt!

Nu håller på och fixa maten, Chaly är på Basket..så tänkte göra maten klar tills han kommer tillbaka:) Ska göra klyftpotatis, kyckling och sås :)
sen blir det bara kolla tv, sen Chaly kanske skulle ha Gamenight med sina killkompisar så får se vad jag ska göra..inte kul och vara här i denna lilla lägenhet när dom ska sitta och spela och så ska jag upp tidigt imorgon med..så får väll åka hem till mamma.. så typiskt att han ska ha det just en söndag när man bara vill vara här och ta det lugnt och sen måndag imorgon ska man upp tidigt..aja..fortsätta med maten nu !

Skriver mer en annan dag :) ha en bra kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: