SKRIVET: 2009-12-10, kl 14:27:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

fortsättning på jobbet :)

Ledig idag, vaknade vid 12 sen dess har inte gjort så mycket, Anna ringde och ville komma förbi :) så gör iordning mig..sen ringer henne men då svarar hon inte..så blir väll inte va med henne, hon blev nog upptagen med något annat.. och Chaly kollar bara sin basket..så får sitta här vi datorn ..
Försökte få Chaly och följa med till affärn, handla lite sen så jag kunde baka lite sen, tänkt baka bullar :), men det ville han inte, kolla på basket match som är i typ 2 timmar seeegt...aja.. får vänta..

Aja lite positivit har hänt iallafall :), mitt vikariat på jobbet går ju ut i februari, men sen kom min chef och pratade med mig..och sa att hon jättegärna vill ha kvar mig, men det fanns inget vikariat eller någon tjänst nu, så hon skulle plocka ihop timmar ocn så, så jag skulle få ett schema på 75 till heltid :) ända till augusti sen får heltid hela sommaren..sen pratade om att hon ville hitta en tjänst till mig fastanställd.. men det tar vi när det kommer, känns skönt att veta att jag fått tills efter sommaren..:)

Kollar lägenheter nu med, söker men bara fått ett erbjudande men tackade nej till det för visste inte om jobbet såå..men den va dyr med , 4800 någotting för en tvåa och skulle betala för varmt och kallt vatten haha knappast vill jag ha en sån lägenhet.!
Men kollar vidare se om jag hittar något, söker en 2a, i teleborg, söder, öster och i stan typ :P får se om jag får nån snart skulle vara riktigt sköönt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: