SKRIVET: 2009-08-07, kl 22:45:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jobb, jobb o jobb..!

Jobb, jobb, jobb och ännu mer jobb... massa jobb nuu längtar bara tills 26 augusti då åker  jag till sooool och vääääärme :D:D Turkiet 2 veckor igen hehe, så sjukt sköönt ska de bli, jobbat nu massa, så ska bli skönt med lite semester :) Nu jobbar jag 2 helger i rad, sen ledig en helg sen åker jag till turkiet 2 veckor, sen börja jobba direkt när jag kommer tillbaka igen, ända till februari sen vet jag inte mer.. men inte fått mitt schema än .. hoppas att det blir ett bra schema iallafall...

Nu sitter väntar på Chaly han är jobbar, slutar vid 23... han kommer förbi o hämta hans hund som jag passat idag...sen efter han varit o hämtat vovven så blir de sova, upp imorgon kl 5 , börja halv 7 till 17.30 både lördag och söndag.. så missar heela karloskar dagarna här i Växjö..menmen..inte tyckt de varit så kul ändå så gör inte så mycket , bättre att jobba då och tjäna massa pengar!.. :)
Försöker spara pengar till körkortet nu med, som jag vill helst ta innan jag flyttar hemifrån..men får se hur de blir med de haha, inte ens börjat övningsköra , vet inte ens var bromsen är haha vet ingetting..så måste övningsköra snaart om någon vill elller vågar göra de med mig hahha =P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: