SKRIVET: 2009-08-20, kl 17:47:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

Älskar honom!

Fick en sån känsla igår bara kände att jag verkligen älskar chaly..kändes bra men ändå en orolig känsla av att veta att de tar kanske slut nästa sommar..och känslan av att han inte känner samma...
men kan inte styra över mina känslor...det känns jobbigt men visst vill man känna att man älskar någon , känslan av att vara kär... men inte samma när man inte får något tillbaka av de känslorna..
Vill verkligen vara med honom och känna att han vill det med, ibland känns det som han vill ochibland känns det inte..svårt o veta, tankarna går.. men försöka inte bråka o tjabba o ha de bra, för då är det verkligen så bra, så det är de inga dåliga tankar bara bra tankar då..så slipper man grunna o tänka massa på framtiden och allt..
veta att han flyttar nästa sommar..känns hur jobbigt som helst när jag tänker på de nu..är jag bara någon han har nu?..han säger att jag får flytta med, men han vet att jag inte kan just för får kanske fastjobb här och han flyttar dit han får jobb så inte lätt för mig då..
aja ett tag kvar..får väll ta de när de kommer och man vet aldrig vad som händer innan.....

Nu kommer han hem snart från sthlm.. ska möta upp honom på stationen, ska blir skönt att vara med han igen..har faktiskt saknat honom..=)..
så ikväll blir det myspys sen imorgon få se vad vi ska hitta på om vi ska åka iväg någonstans..men kommer inte på något o göra juu.. någonstans man kan åka över en dag eller två och ha kul?... beror ju på vädret med ..tänkte liseberg åka dit över en dag men inte så kul om det regnar.. så vad kan man annars göra?...

aja får se vad de blir kom gärna med några förslag, mina ideer är tomma just nu =P
 
skriver mer imorgon =)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: