SKRIVET: 2009-04-05, kl 13:31:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Helgen:)

Helgen har varit jättebra!, fredagen gick Anna och jag till Stenladan, det var helt okey, lite dålig musik bara annars funkade de :) hehe.
Sen lördagen hade Chaly och jag bestämt för att grilla i det underbara fina vädret, så de gjorde vi, jättegott blev det!, sen senare på kvällen gick vi på bio, sen slutade bion vid halv 12, så gick vi hem, var inte alls kallt ute utan riktigt skönt att gå hem.. sen kom hem och bara myste sen sov vi, riktigt trevlig dag, utan bråk! :D
Nu idag ska jag till min bror strax och fira hans son som har fyllt 4, sen ska till Chaly och kolla på tv och bara ta de lugnt ! sen blir det jobb imorgon med :)
Fick reda på att jag fick sommarjobbet där, från juni till augusti :) så det känns jättebra! Hoppas bara jag får jobba lite nu mer i april och i maj!

Nu är det inte låångt kvar tills mamma och jag åker till turkiet!, och tills jag fyller 20år! såå jävla skönt längtar sjuuukt mycket till det! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: