SKRIVET: 2009-04-29, kl 13:13:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Han har åkt nu...

Vaknade nyss av klockan ringde, ställde den för att inte sova bort heela dagen, nu håller på och fixa lite mat, sen blir det ut i solen och solaa, få lite färg nu innan turkiet så man inte kommer dit helt vit och folk bländas haha :P ..
men Chaly och jag solade hela helgen så lite färg har man fått, men behövs lite till :)

Nu har Chaly åkt till Sthlm...och ska till den jävla kryssningen i helgen.. får se hur allt går, om vi bråkar för de mesta eller om det går bra, för deet har det varit jättebra nu, men får se när vi inte är med varann... :( och båda ska ut o festa i helgen..såå...inte lätt, när jag inte kan lita på honom så bra än, fast han inte har gjort något så kan jag inte lita på honom  fattar inte vad de är med mig, vad ska man göra för inte känna denna oron, och jämt må dåligt och undra vad han gör när han är iväg  ????... sjukt jobbigt är de....  kanske känns bättre nu när vi har haft det så bra, fast beror ju på med på honom, hur mycket han hör av sig och så, så jag slipper oroa mig jättemycket.....menmen nog om det.....

Är ledig idag och imorgon och torsdag :) så sköönt, mitt vikariat börjar inte förens 18 maj efter jag komit hem från turkiet.. men har lite jobb innan dess men skönt och vara ledig nu lite med för ska jobba från 18 maj och ända till augusti..heltid med..heela sommaren borta, men pengar sen :D och plus ledig vissa helger ju :)
Nu måste jag kolla maten, men skriver mer i veckan :) ha det så bra i det fiina vädret :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: