SKRIVET: 2009-04-23, kl 16:30:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Förlängt på jobbet :)

Har fått förlängt på jobbet nuu :D, ska jobba nu Mån-fre ända fram till 19 juni, sen därefter midsommar jobbar jag heeela sommaren.. så har jobb vad jag vet nu till efter sommaren så det är bra, jobb hela sommaren, jobbigt men ändå skönt för får ju min semester, nu en vecka när jag åker till turkiet sen 2 veckor i augusti så det räcker, kan ju ändå hitta på massa kul saker när jag är ledig i sommar :)

Midsommar blir förmodligen Gotland, inte bestämt än, för ska dit med Chaly  och hans kompisar isåfall, men vet inte om jag kommer ha så jättekul med dom haha, de är ju hans killkompisar så.. känner ju inte dom.. så kanske bli lite utanför haha.. men  får se, men Chaly har bokat till mig iallafall, annars om jag inte följer med så ta han med en annan kompis,, om vi åker så åker vi med färjan på fredagen och bor på hotell och stannar till söndagen, så skulle varit rätt kul för alltid velat åka till Gotland, aldrig varit där ju.. hehe men får se..

usch inget planerat än på valborg och den helgen, Chaly är ju i sthlm :(, och på en jävla hiphop kryssning :(, så mååste verkligen hitta på något då, så jag inte bara sitter hemma och oroa mig...

Sååå sjukt härligt väder nuuu, varmt och skönt, älskar detta väder!, synd att det inte alltid kunde vara det haha..men man får tar de man får :)

Nu ska jag äta hamburgaretallrik och sen till Chaly ochh kolla på film, sen imon jobb igen, sen ledig helgen men lugn helg med Chaly för är pank och så, det får bli mer liv nästa helg :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: