SKRIVET: 2009-04-18, kl 13:10:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

De små saker betydet mycket!

Föra helgen va bra! Planerna gick som de skulle, grillkväll och festande påtorsadagen, fredagen blev det Grace, Sjukt mycket folk, hade riktigt kul! sen lördagen blev lite hemmafest hehe, men det var trevligt :).. så lyckat alltihop!
Söndagen var med Chaly och firade hans födelsedag!, Han blev jätteglad för presenten jag gav, en addidas tröja som han velat ha länge köpte jag! :) Han är så kräsen så lika bra att köpa något jag visste att han ville ha:)
Har fått lite förlängt på jobbet, eller denna vecka med sen vet jag inte fast nu går jag på timmar..så inget vikariat längre..men men tar det jag får! :)
Denna helgen blir lugn, igår var och grillade med Chaly och hade myspys bara :) Idag blir det också lugnt tror jag hehe, får se vad som händer, men tror det blir lugnt bara...
Kom nyss hem ska ut i det härliga vädret nu och sola lite :)


Kommer det alltid vara så?, fattar du inte att jag blir osäker av det du inte vill ändra pågrund av min osäkerhet.
Ändra det så kommer min osäkerhet försvinna. men du verkar inte förstå...Jag begär inte ens mycket!
Känns fel när du säger sånt..men som jag sagt nu, tänker inte tjata eller tjabba om de sakerna längre som du vet jag inte tycker om,
utan bara vänta och se vad som händer.. Bara du som kan ändra det och göra det, så varför ska jag slösa tid på att tjata!
Så väntar och se om något ändras. Att de småsakerna kan betyda så mycket!.....


 
Chaly och jag :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: