SKRIVET: 2008-05-10, kl 10:57:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tråkiga Växjö!

igår kväll var jag först hos Anna och satt där och tog en drink och drack lite, det var jag,Anna, sonya o deras föräldrar, hade jättetrevligt :) satt och pratade om massa :P ...sen senare drog vi ner till stan en sväng..men var så tråkigt! kan det inte hända något i Växjö..så de blir lite roligare. Det är alltid samma fester o samma folk.. så tråkigt och man tröttnar ju....

efter stan stack vi hem, vid 2 kom vi hem typ, tog en cigg...sen gick jag in och sooov.!
imorgon blir det bara vara hemma och ta de lugnt, kolla på film och ha myspys ;D ! , sen påå söndag fyller jag ååår!! 19 blir jag! ni får inte glömma och säga grattis ;) hehe



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: