SKRIVET: 2008-05-01, kl 18:17:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tacoskväll :)

Vi håller på och laga tacos, familjen och Rickard som är här :) så ska äta gott sen blir det filmkväll, jag har laddat ner 2 filmer when a stranger call, den verkar vara jättebra och läskigt hehe får se om jag vågar se den ;P . laddade också ner Home of a brave  den verkade också vara bra! 
 
är fortfarande trött från igår hehe, men det går väll över snart.. har sovit hela dagen typ. innan idag var min bror här med sina ungar.. och lilla vovven Gucci. blir så sugen på att skaffa en hund. fast vet inte än vad jag vill ha för ras. men det kommer säkert inte bli, mamma vill inte ha hund så får väll vänta tills jag flyttar hemifrån :) .. men ska få en liten kattunge snart. vet inte än vad den ska heta, några namn förslag på en hane?

      



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: