SKRIVET: 2008-05-14, kl 17:34:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

Soommaren!

Jag, Anna och lilla bella runt Växjösjön idag.. det var riktigt skönt väder ute idag, hoppas det håller sig så eller kan nästan bli lite finare hehe inte så monligt..men man får inte klaga bara det inte regnar! :) Vi ska ha gårdsfest på lördag så då måste de vara fint väder så att man kan vara ute och grilla och dricka :)
Hade hoppats att får träffa dig idag, men synd att du inte kunde...du kunde ju ringt mig igår och sagt det. Du bara skickar ett sms när du egentligen skulle har varit här och säger att du inte kan menmen vad kan man göraa. Det bara känns som det är bara jag som vill fortfarande....

Längtar så sjuukt mycket till studenten och sommaren, fast jag ska jobba hela sommaren, men det kommer bli skönt, tjäna egna pengar. börja på körkortet sen måste jag spara massa pengar med, som jag inte gjorde förra året. förra sommaren jobbade jag 8 veckor 90% och tjänade nästan 34 tusen efter skatt och det gjorde jag av med bara på sommaren, en resa, kläder och festpengar. denna sommaren ska jag spara de mesta så jag köpa massa fint till lägenheten som jag ska skaffa någon gång när jag får fastjobb.!

Ringde mitt sommarjobb, och frågade när jag fick mitt schema.. och de skulle komma snart :) vill ju se hur jag ska jobba så jag kan planera lite annat.. men jag ska jobba 9 veckor och 98% så det blir nästan bara jobba hela sommaren.... men måste försöka få lite tid för annat med, måste åka iväg med Anna och Sonya någonstans bara hitta på något, sen tjejerna i klassen, vi måste göra något i sommar med !!! I september har jag bokat en resa 2 veckor.. då får jag lite semester :D de ska bli sköönt, men det är med familjen hehe.. 15stycken blir vi som åker.. mamma, lillebror, lillasyster sen stora syster o hennes kille, sen min bror o hans tjej deras 3 barn och sen min syster och hennes 3 barn :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: