SKRIVET: 2008-05-24, kl 21:31:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ska jag tro på det?



Hade inte tänkt att festa igår, men sen blev det så iallafall.. fast de blev lugnt:) Vi satt nere hos mig på baksidan.. drack och rökte vattenpipa, riktigt trevligt hehe..:)
Sen skulle vi på någon fest, en bit härifrån.. så vi gick dit.. haha de kändes som vi gick typ i 3 timmar eller nått.. men tillslut kom vi fram och då ringer vi dom, så säger dom att festen är slut.. alla hade dragit hem.. jag brydde inte mig så mycket..men min kompis blev helt galen haha så jävla arg! aja.. Vi gick tillbaka till mig..satt vi och drack lite, då började klockan närma sig halv 3.. sen så skulle Ita och Sonya dra, så kom Anna.. så satt vi och tog en cigg sen gick jag in och la mig.

Vaknade att mamma skrek, att jag skulle öppna dörren.. Det plingade på dörren, typ hela tiden.. slutade inte att ringa.. så tillslut gick jag upp, tänkte att det var Ita som inte hade någonstans att sova att hon skulle sova häär..Men så står Han utanför, blev helt chockad!.. jag gick och öppnade dörren, de första han typ sa jag skulle stått här och plingat tills ni öppnade, så gick han in och sa att han hade något att säga..som han var tvungen att säga det... han sa: "jag har komit på nu att jag inte vill springa runt och hålla på, det är dig jag vill ha!.." så sa han massa mer.. det ända jag sa, "säg det imorgon när du är nykter. jag tror inte ett skit på vad du säger nu!!" jag har hört sånt innan av honom men sen har han inte visat han inte vill något utan bara fortsätt och festa och vara med andra tjejer! Jag vill alltid tro på honom! Men det låter för bra för att vara sant!.... Han bara, "ge mig en chans".. jag bara.."detta är din tredje chans!". Så sa jag typ att jag ville höra det från honom när han är nykter. så sa han att han skulle komma ihåg allt han sa och säga det imorgon.. sen så öppnade han dörren och skulle gå.. jag undrade var han skulle.. han bara "jag ska hem, ville bara säga detta!, så du inte tror något annat, det blir fel om jag sover här och sånt..vill visa att jag menar det jag säger.. " sen va han påväg ut men jag sa att han kunde sova häär och tjatade för han kunde inte åka hem såhär sent, ändå en bit hem för honom... så efter lite tjat så sov han här :)
sen när vi vaknade på morgonen, så sa han "godmorgon, jag kommer ihåg allt jag sa igår".. jag bara "jasså vad va de då?", så sa han allt han hade sagt igår natt.. :) aja.. vet inte vad jag tror, ska jag tro på det denna gången? eller är det samma som förra gången och gången där innan och innan de?.. men får se nu om han visar att han vill ha sin sista chans, för han får inte mer chanser!...han kan inte tro att han komma tillbaka hela tiden, jag har alltid vetat vad jag vill! men han har inte visat nått bara vissa gånger men sen har han sumpat de, gjort och sagt saker som verkligen har sårat!! och ändå har jag tagit tillbaka honom... men nu är det sista chansen! antligen är det vi eller inte! hoppas han fattar det!


Han va hos mig ända till fyra på dagen, vi låg och kollade på en film och bara myste :) Vi kollade på Pretty Women! Bästaa filmen haha sett den typ tusen gånger:D


The worst thing about loving you is watching you always have someone else..

Nu ska jag sätta mig och plugga lite sen senare blir nog kolla på någon film och bara ta de lugnt ! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: