SKRIVET: 2008-05-06, kl 20:57:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Resturangen.

                       

Kom nyss hem från skolan, brukar vara ledig på tisdagar egentligen. men så skulle det vara något i resturangen i skolan som vi i klassen skulle vara med på.. men hade glömt bort det så vaknade vid typ halv 1 sen vid kvart i 2 kom jag på att vi skulle vara i skolan vid 3. så jag skyndade mig in i duschen, packade ner mina saker. Jag skulle ta bussen 20 över 2. så hann precis..haha typiskt mig att glömma. aja.. kom i tid iallafall och allt gick jättebra! alla gäster var nöjda. Vi gjorde en trerätters middag, jag gjorde fläskfile med mandelpotatis sen stekt sparis och vitlökstomat och rödvinssky. sen gjordes också förrätten toast med räkröra och efterrätten var rabarber panacotta med smördegs flarn på. Vi gjorde allt snabbt så fick sluta redan vid 20.00. annars brukar vi bli klara vid typ 22.00 hehe.. så det gick bra idag :)



Min balkläning är klar nu, så ska hämta den imorgon :) den var tvungen och sys in så tog en vecka extra innan jag kunde hämta den. hoppas den passar nu bara. och studentkläning har jag köpt nu med :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: