SKRIVET: 2008-05-17, kl 14:39:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Min 19års fest!

       
Jag hade 19års fest igår, den blev lyckad :) hehe kunde varit mer folk men det var ändå helt okej :) det var lite allt möjligt folk :) de flesta var roligt folk :)
Vi började dricka vid typ 9 sen bara kom folk hela tiden :) jag hade faktiskt kul, trodde inte det skulle bli så kul som det blev. :).. Fast festen slutade rätt tidigt heh, om man jämför när de andra festerna har slutat. Jag, Emelie och Alberto var kvar sist då var klockan typ 3 eller nått, sen gick Emelie hem så sen gick vi också hem och sov.
skulle gå upp och städa lokalen idag fyfaaan va de såg ut hahah, och utanför lokalen låg fimpar och ölburkar och glas överallt så fick ta och sopa upp allt, tur var ju Alberto här så han hjälpte mig lite :) hehe.,. sen inne i lokalen har jag inte städat än, golvet ska vara vitt egentligen men nu är de svart. usch så jobbigt! men har plockat undan allt så det är bara torka av, diska och tvätta golvet kvar..
Men festen var lyckad iallafall :D , nu ska man in göra iordning sig för en festkväll igen ;P , ska ha gårdsfest idag.  den börjar om en halvtimme och jag har inte gjort iordning mig eller nått haha aja. jag får komma lite senare :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: