SKRIVET: 2008-05-27, kl 01:18:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Måndag!..

Kan inte sova hehe så tänkte jag går in och skriver lite på bloggen sen tänkte kolla på en film :) så jag blir trött...
Testade lite olika balfrisyrer igår, har nog bestämt mig hur jag ska ha de :) Min syster är frisör så hon skulle ha gjort de, men självklart så ska han åka till Kina då, men hennes gamla klasskompis som också är frisör ska nog göra frisyren på mig :)

På torsdag är det Pubrunda, först ska vi samlas på Oleo och äta Buffé, sen tror jag vi skulle till Sports, Deluxe, Expresso och sen samlas alla skolorna på oleo igen! :) det kommer nog bli kul, längtar som faan! :D

Va så trött när jag kom hem från skolan så somnade hehe, sen ringde min syrra.. och frågade om jag kunde passa hennes döttrar för hon var tvungen att åka iväg, så fick gå upp och vara barnvakt ett tag :) men de va inte så farligt dom är så snälla :) sen kom Sonya hit, så kollade vi på film Pretty Women! Bästa filmen helt klart! Romantiskt, sorlig, rolig o allt :D Sonyas och min fiiilm , vi kollar alltid på den ;D <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: