SKRIVET: 2008-05-12, kl 11:54:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lyckat igår !

Vaknade nyss, skulle varit i skolan egentligen, men var så trött idag på morgonen så orkade verkligen inte gå upp.. men ska in i morgon fast är ledig egentligen..men måste göra klart projektarbetet. och det blir oftast inte något gjort när man är hemma, inte för mig iallafall haha.. så åker in till skolan o sitter där så blir mer gjort. hehe...
åkte ner till stan med Sonya, Anna och lilla bella..gick runt och kollade lite så köpte jag en svartkläning, på Gina, den var fiin :) , sen satt vi ute hos mig och fikade :)

Min födelsedag igår blev lyckad bortsett från tårtkrig o de hahaha..de är ju aldrig fel att fylla år :) älskar och få packet , vem gör inte de.  blev ingen fest för vännerna, men blir nog nästa helg...om de går för det ska vara gårdsfest här då, så kanske inte kan ha lokalen..men får se hur det blir :) jag hör av mig iallafall till er som är bjudna ;D




Lurad.

Berusad av något, hon vet inte vad.
Blir hon lockad av mannen, som säger att det är hon han vill ha.
Han säger, följ med jag är en snäll kille
Att prata med henne, är det enda han ville.

Smickrande ord, att hon är vackraste på vår jord.
Hon ler och känner sig uppskattad mer och mer.
Inget känns fel, hon börjar känna sig hel.
Men det är något som hon inte ser.

Föll för honom, han som sa att hon va underbar.
Men med tiden förändrades allt,
Hon var inte den enda, och hade aldrig varit.
Hon ville inte vara kvar, men de var honom hon ville ha

Med hopp att han skulle ändras, stannade hon kvar
Spelade det spel han ville ha,
Hon förstod tillslut, att han va den han va.
Men hon blev kär, han betydde allt för henne
Men för honom är hon inget, förutom en lek.

Hon såg hur det var, men ville inte fatta.
Hon neckade och förträngde sanningen
För hon vet också att det är han som får henne att må bra.
Hon hoppades bara att de bra skulle vara kvar.

Dagarna går, de blir månader och år
Hon stannade kvar.

Men innerst inne, hon vet,
Allt är ett spel, inget är verklighet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: