SKRIVET: 2008-05-18, kl 17:37:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Gårdsfest!!

    
    
   
Kom nyss hem, har varit på Kryddparty hos Eva (Annas mamma), fick smaka massa goa saker :), innan de spelade vi kubb de var jag, rickard, amanda och emelie.. självklart vann jag och emelie ;D haha

igår hade vi gårdsfest, det började vid 3 så lekte vi massa lekar och sånt.. haha fast jag var inte med så mycket för va tvungen och städa klart lokalen men det gick snabbt sonya kom och hjälpte mig :)
sen efter lekarna och allt så började vi förbreda grillningen... sen satt vi alla grannar och familjen och åt, sen började vi dricka. det va riktigt trevligt!! haha alla blev fulla! ..det tråkligaste var att de va så jäävla kallt ! men med alkohol i kroppen och filtar så blev det lite varmare :) Vi satt ute till halv 4 tror jag vi sista gick in :P

jag deckade direkt när jag kom in typ haha, var så skönt och gå lägga sig i en varm säng :) efter man har suttit ute hela kvällen!
fast skulle varit mysigare och vara med någon, men självklart kunde Han inte komma! han skulle ju festa, fast när jag vaknade på morgonen så såg jag 4 missade samtal från honom.. han hade ringt vid 5 på morgonen..då passar det bra och ringa när han har festat klart!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: