SKRIVET: 2008-05-31, kl 19:50:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredagen.

Igår satt jag hemma hos Anna och drack :) jättetrevligt i början!!
Senare ringde Han, och sa att han ville träffa mig, så sa jag att han kunde komma.. och det gjorde han, skitfull som vanligt! han kunde knappt gå!, aja vi satt där och drack.. det var kul..men sen blev det stelt när Han sitter och säger saker, som att han verkligen skiter i mig, vill bara festa och springa runt och ha massa andra tjejer, Han sa inte riktigt så, men det lät precis som han menade de.... så ringer han en tjej och pratar framför mig, och säger att han är hemma och ta de lugnt och massa... nää det känns så jävla störande att han håller på med någon annan.. när han säger till mig att det är mig han vill ha!
 Igår fattade jag verkligen att han vill inget med mig...

sen vid halv 4 typ skulle Anna och Max in och sova.. så gick jag och Han hem till mig så tjabbade vi , och han var skitfull med.. sen kommer jag inte ihåg hur vi somnade men de gjorde vi iallafall.. sen på morgonen så va jag sur på honom, och han undrade varför!.. jag sa bara det är sista gången jag kommer träffa dig!, för orkar inte ha det så.. att Han kan springa runt och hålla på och inte bry sig ett skit! Så då är bättre att jag inte träffar Honom!, så jag kan glömma Han!..
Alltid har man hoppet kvar, och hoppas hela tiden att de blir bättre, att han kommer förändras.. men nu igår förstod jag att han inte kommre ändras!... så jag vill inte träffa honom mer, eller ska inte göra det iallafall...
Varför ska alla killar jag har träffat vara likadana, varför??! , Måste festa såfort det finns tillfälle och inte kan hålla sig till en och samma tjej.. och dra deras dåliga lögner för att få in en i spelet igen!!!! usch hatar det!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: