SKRIVET: 2008-05-11, kl 12:06:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

19år idag :D

Fyller 19år idag, mamma o lillebror och min systers 2 döttrar kom och grattade mig idag på morgonen :) fick en digital kamera, de behövdes hehe för råkade ta sönder den andra. så det var perfekt att jag fick en ny, sen fick jag mp3, smink, smycken , presentkort och lite andra saker :) Nu snart ska vi till min bror för hans son fyllde år igår så ska ut o fira han, sen ska vi hem till oss och fira mig :) så får jag ännu mer packet ;D hehe..

Igår blev jag firad av grannarna och några vänner, satt ute och hade gårdsfest, sen efter 12 så sjöng alla för mig :) hehe. Jättetrevlig kväll var det! :D

Firat mig nyss, släkten och vänner var här :) ..det var trevligt förutom tårtan blev lite förstörd, jag skulle precis skära tårtan så tränger sig min syrra förbi så råkar jag puta till henne in i tårtan haha, så blev hon skit arg sen blev det tårtkrig hahahah..det var kanske inte så kul under tiden men efterråt skrattade alla =P hahah .


Bilder från dagen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: