SKRIVET: 2008-06-12, kl 20:24:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

STUDENTEN!








Nu har jag tagit studenten!, känns skitbra!..hade riktigt roligt i tisdags!, först träffade klassen hade champanj frukost!.. sen började de drickas!, sen skulle vi till skolan fotegraferas, sen åt vi 3rätters middag alla 3:orna!..sen skulle  vi till kyrkan, få betyg, dela ut massa saker och så.. det var riktigt segt där, hållde på och somna hahah.. sen gick vi tillbaka till skolan, drack lite sen pratade med lärarna lite innan vi skulle springa ut. sen kl 15.00 skulle vi springa ut, vi var den tredje klassen som skulle ut, haha de kändes helt sjuukt när vi sprang ut , fattade inte att jag hade tagit studenten! sen träffade man vännerna och familjen fick man massa saker o blommar som hängdes runt halsen, faaan va ont det gjorde tillslut, kändes som snörerna grävdes in i nacken haha.. så tog av dom tillslut :P.. sen skulle vi åka runt i stan och vi hade en stor lastbil så åkte vi på flacket. det var riktigt kul haha! skulle lätt kunna åka sån och bara supa och ha kul en hel vecka!, ville inte att det skulle ta slut!
sen kom syrran och hämtade mig så åkte hem till släkt och vänner :) fortsatte och drickaa! och åt massa god mat, öppnade massa presenter :D ..
sen lite efter 10 åkte ner till Grace, möte Tania :) sen stack vi in där och träffade alla andra!, det var massa folk!, sen dansade vi heela kvällen och drack! hade riktigt kul!.. sen vid halv 2 skulle beställa taxi hem, så fick jag vänta värsta länge innan den kom, så jävla störande, ringde typ 3 gånger eller nått..men tillslut kom den! faan va jag frös och hade ont i fötterna efter ha gått i högklackat från 8 på morgonen! haha..men sen slutade kvällen bra!, träffade En så fick ett bra avslut! :P

Det känns helt sjuukt att jag har tagit studenten!.. Det man har längtat till heela livet, vad ska man längta till nu då..
nu ska man bara ut och jobba, fyfaan va seegt, kommer sakna skolan, inte få ha lektionerna som bara kunna sitta och slappa på, nu när man börjar jobba så är de jobba heeela tiden! usch! aja.. bara vänja mig..:P haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: