SKRIVET: 2008-06-21, kl 20:44:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Midsommar :)







Midsommar igår, hade riktigt trevligt!, jag var hemma på gården med hela familjen, o grannar och vännerna! :)
Först åt vi sill och potatis, sen åt vi jordgubbar o sen tårta, riktigt gott :D.. sen började alla dricka haha... :) , vi drack och drack sen vid typ halv 12 haha så började vi grilla, lika sent som vanligt.. men gott med mat va de!, sen festade vii! jag satt ute till halv 5, vet inte hur länge dom sista satt ute hehe..sen när jag kom in och skulle sova, så hade min syster johanna och hennes kille teddie tagit min säng!!.. fan va arg jag blev.. men ville inte väcka dom, dom hade deckat haha, så pappa fick gå upp o sova på golvet, så sov jag jämte mamma haha, fanns ingen annanstans o sova, soffan va full, där sov min syster och hennes 2 döttrar, sen sov min lila syster o hennes kille i hennes rum, sen min bror i hans rum.. sen på golvet på madrasser sov min bror och hans tjej o deras 3 barn.. va helt fullt! :P Han kom förbi innan, men stack senare och sa att han skulle höra av sig, först va jag sur på han för han betedde sig illa sist, men de gick inte vara de länge hehe :P hatar att han alltid kan få mig att le.

idag blir de bara att ta de lugnt ! kollade på en jättebra film nyss The truth about love, precis hur verkligen är, hur killar beter sig!!! den måste ni se! handlar om en tjej som är gift med en kille, o hon tjejen är helt säker på att hennes man berättar allt för henne, han skulle aldrig vara otrogen att han är den perfekta killen.. men hennes syster säger att ingen kille är perfekt så hon testar honom, hon skickar ett anonymt kärleksbrev till hennes man, och ska se om han berättar de, och självklart gör han inte de, sen får hon reda på att han är otrogen och ljuger, ljuger tillochmed och spelar ett spel med sin älskare.... och till slut otrogen med sin egna fru hehe.! måste se den, den är bra!:)


Kolla gärna min bilddagbok, www.matildawiberg.bilddagboken.se/  o komentera bilderna :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: