SKRIVET: 2008-06-07, kl 23:35:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lördag!

Mkt folk haha

hahah hhaa

Va på Loft, terassen igår, hade riktigt roligt haha. Vi grillade först hos en i stan och drack :) Det var trevligt! sen gick vi mot terassen, så dansade vi och drack hela kvällen! skitkul och denna gången var det bra musik med!
sen efterfestade jag sen åkte jag hem och deckade haha..
Skulle ha festat idag med egentligen.. Emsi och dom skulle till Oléo så skulle följt med där eller skulle jag med en till Loft  men va så jävla trött innan och seg så orkade inte hah, så blir bara va hemma idag och ta de lugnt!, kan ju vara sköönt de med. ska nog kolla på nån film :) har laddat ner några st.. så får se vilken det blir :)



Jag försöker att förstå, men jag blundar för din sanning...


Du är glömd nu!, du förstörde allt de, du fick dina chanser men det gick inte att lita på dig så utan de funkar de inte....!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: