SKRIVET: 2008-06-26, kl 23:21:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kökschef

jobb, jobb o jobb hela tiden hahah, saknar redan skoolan!, o mest av allt klassen!
idag när jag kom till jobbet 5 i halv 7 så brukar de alltid vara nån där i min avdelning men ingen
var där, vi brukar vara minst 3 st iallafall, men började fixa iordning lite.. sen gick jag till varmköket och frågade om någon mer skulle va i veg o råkosten men de va bara jag o de andra skulle komma vid 8 och halv 9!..
jag ba jag kommer aldrig klara o göra de själv, vi brukar vara minst 3st ju..och de är mkt o
göra.. de ska göras 7 olika sorters sallad innan frukosten vid 8 o de ska va mkt med, de ska läggas av varje sallad i 3 katiner till matsalen sen så 2 katiner av varje sort sallad till Resturang helgonet och sen ska Bandet  ha sallad som ska läggas upp i typ 100st små glasskålar sen alla Kompleteringarna ska läggas upp.. och vi brukar vara 3-4 st som gör de.. men idag va jag själv helt sjukt haha, men jag klarade de!
De va lite stressit mot slutet heh men jag hann till 5 i 8 sen va de lugnt :) så jäävla sköönt !
Trodde inte de skulle gå men de gjorde de : ).. 

Sen kom Karin in, chefen över hela köket alla avdelningar..så frågade hon hur de gick o så..
Jag sa att de gick bra! lite stressit va de men de funkade hehe.. sen så sa hon att jag ska bli kökschefen i den avdelningen jag jobbar i( vegitariska och råkosten),  jag ska bli bossen haha, den som som har ansvaret för allt och delar ut arbets uppgifterna o bestämmer o allt :) hha jag ba shiit haha ofta jag de är ju typ 10pers som jobbar där sammanlagt så valde hon mig! ..så sa hon att hon litade på mig o att hon tyckte jag var jätteduktig! :) de va faktiskt rätt kul! få se nu om de funkar heh men de tror jag de kommer att göra :)


Ihelgen blir de feest med tjejerna :D, vi ska vara hos Vicky först tror jag och förfesta sen blir de nog Loft ;D
Ut och dansa loss nu när man har fått första lönen o allt :D så skönt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: