SKRIVET: 2008-06-16, kl 17:02:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jobbet!

Kom nyss hem, var första dagen på jobbet! Jobbar som kock på sjukhuset, tar hand om råkosten och veg, Vi gör ca 1300 port. per dag. Vi gör maten till sjukhuset, resturangen där, häktet, alla SSS avdelningar och sen resturang Helgonet.
Det gick jättebra idag! :) tiden gick snabbt, de va bara mot slutet  det fanns inget o göra så då gick tiden saktare..men annars var allt bra! :)
Inte precis de jag vill jobba med, men har den utbildningen nu så tar det så länge.. bättre än ingetting alls :) sen hade tänkt att ta en bartender utbildning..och kanske en makeuputbildning.. sen efter några år om jag orkar plugga vidare så ska jag plugga till nått inom inredning och design.!

Efter jobbet gick jag förbi Café momento där Sonya jobbar nu, så hälsade på henne och snackade lite :)
sen åkte till Anna, skulle se hennes nya lägenhet! jättefin förutom tapeterna och de haha, tur att hon ska få de ommålat :).
Blev så sugen på att ha egen lägenhet!, fast ska nog vänta ett tag tills jag har fast jobb och så..och spara ihop lite pengar innan!

Nu sitter jag hemma är uttråkad, funderar på gå och sova en stund :P !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: