SKRIVET: 2008-06-15, kl 01:53:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredagen!!

I fredags var jag först på förfest i stan, helt okey där :) sen gick vi till Tania en klasskompis som skulle ha studentfest så hon hade hyrt konserthuset! så vi var där och festade lite sen vid 12 gick vi ut till Loft, hade riktigt rooligt på Loft! hahah dansade och drack..mycket folk var det med!
Sen var vi och efterfestade i stan. sen kom pappa och hämtade mig. åkte hem. sen ringde en så åkte till Han..en kille som jag har kännt några år, fast de har bara varit en lek mellan oss, som båda har spelat..
men så började vi bråka kommer inte ens ihåg om vad, bara nån skit sak som jag egentligen inte skulle bry mig om, för vet ändå att han bara vill en sak.. men blev sur så började vi tjabba sen efter tag så stack jag därifrån!.. så ringde han..så tjabbade lite till sen orkade inte mer!....
men aja..har bara träffat dåliga killar.! eller dom är säkert bra men inte mot mig..
dom kanske bara ser mig för en sak..De flesta dömer för snabbt.



Hon är tjejen som de flesta killar vill ha.
Att hon är snygg, sexig och het, det är något som alla vet.
Hon är den som alltid är på G, alltid skrattar och ler.
Men det är något hon saknar, alltid hon ensam vaknar.
Gömmer sig från sanningen, förnekar verkligheten.
Brustet hjärta, fyllt av lögner och svek, alla killar tar allt som en lek.
Innerst inne vill hon inte mer.
Hon vill bli älskad, av någon som inte bara utsidan ser.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: