SKRIVET: 2008-06-05, kl 14:45:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Balen :)






! haha :D

Balen var igår, det var från John Bauer och Teknikum :). jag vaknade vid 9 sen åkte jag till frisören vid 10 , skulle vara där vid halv 11 tog lite tid för skulle till väckelsång och göra frisyren på en frisörsalong där! det tog 2 och en halv timme och göra min uppsättning :P hehe.. sen efter det åkte jag hem och sminkade mig sen var det bara att klä på mig balklänningen sen fick jag åka igen för vid 4 skulle jag vara hos fotografen, det gick bra där, fick många fina bilder.. hoppas dom kommer snart! :),
sen efter fotografen så gick vi till Hannah i klassen och drack lite, sen gick ner till linneparken tog lite kort sen gick vi till Elite statshotell, där alla vänner och släkt stod utanför.. och så började alla ta kort haha så jobbigt tillslut, kunde inte gå nånstans utan att nån skulle ta kort.. man bara stod där och posade haha ;D sen gick vi in, gick runt och minglade lite :) .. det var skitmkt folk!, sen åt vi trerätters middag, det var inte vad jag hade förväntat mig.. kunde varit lite mer välgjort.. aja.. sen började vi dricka, va nere i Lagerlunden en sväng med, satt där på uteserverigen :), sen började disco där uppe på festvåningen! så vi gick upp och började shaka loss i våra balkläningar :D hade riktigt roligt!. sen vid 1 tiden när det stängde gick vi ner till Lagerlunden, satt där sen beställde jag taxi, så åker jag hem hade skitont i fötterna! hahah när jag kom hem bytte om till mjukisbyxor sen åkte till en kompis var där till 3.. sen gick jag hem och sov :)
Verkligen lyckad kväll! inte ofta man får gå i en sån kläning och göra sig så fin!.. Ni som får chans att gå på bal, så gör det! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: